KAIP ELGTIS SU SUNKIOMIS KLIENTĖMIS?

Kiekviename darbe tenka sutikti visokių tipų ir visokių charakterių asmenybių, todėl turime išlaikyti profesionalumą ir numatyti, kaip su tokiomis klientėmis turėtume elgtis visos procedūros metu. Štai keletas patarimų, kurie mums padės išsaugoti šiltą atmosferą:

1) visada pasitikime klientę su šilta ir draugiška šypsena,

2) pritaikykime savo dėmesį ir emocionalumą prie klentės nuotaikos

3) nuoširdžiai ją išklausykime

4) bet kokiu atveju išlaikykime draugišką ir ramų savo balso toną

5) jauskime klientę

6) bendraukime su kliente viena, bendra kalba, be jokių, jai sunkiai suprantamų terminų

7) atlikime savo darbą su meile

MYLĖKIME  SAVO DARBĄ, NES TIK IŠ MEILĖS GIMSTA MEILĖ